Kalas..

.. Har vi haft i DJ idag! Men vi kanske ska ta det från början.

Jobbandet var verkligen något annorlunda idag. Först är det en gubbe som tvingar på mig 500 kr eftersom han tyckte att jag behövde det av någon oförklarlig anledning (självklart tog jag inte emot pengarna, jag har faktiskt ett samvete någonstans. Pengarna fick smusslas tillbaka dit senare under dagen), sen är det en tant som blir heltokig för att jag handlade fel åt henne och slutligen var det en annan som  tyckte att det bästa som kunde hända var att jag kom förbi dit, varefter hon blev totallycklig och bjöd på godis XD Haha, vissa dagar är det roligare att jobba än andra.

Efter work drog vi på beachen en sväng och svalkade oss innan det var dags att skynda hem för att fira Tina som fyller 15 år idag!


Grattis Syster! <3 .. Vespakortet kirrade hon idag också, så nu kan hon leka cool och köra med min gamla aerox ;)



Kusinerna som fikar XD FY FAN jag mår illa bara jag tänker på fika nu..



"Mamma säger att tjocka barn inte kan le ....." Hahah, Donna var måttligt road.


Jävligt skön dag, och härligt att träffa släkten igen! Var ett tag sen nu. Idag är iaf en bra dag, och jag har äntligen fått tillbaka cdspelaren i rummet (har varit borta sen skolavslutningen) vilket såklart innebär att jag stängt in mig och dunkar musik :) Kanske också dansar mig fram mer än beter mig som folk, men det är iaf ett gott tecken. Jag älskar fan att hitta gamla cd-skivor och lyssna på musik som är så jävla bra och som man glömt bort att det ens finns. Tänkte först bränna en ny skiva men så orkade jag inte eftersom jag har ett flertal album att lyssna igenom före, så jag kastade i ngn gammal omärkt. Nu återupptäcker jag alltså sånt som jag inte lyssnat på sen ett bra tag.

Kim Wilde - Born To Be Wild (Dunka bil/partymusiken när man var yngre än Tina är nu, hehe, minnen..)

Queen - Another One Bites The Dust (Brände faktiskt upp högtalarna jag hade i Mercan förra året till just den låten, respect!)

Slipknot - Snuff (Skööön låt helt enkelt)

Med mera med mera. Musik är fan det bästa som finns! Haha, åååh nu vill jag bara dra iväg igen, ligga efter vägen med Mercedes och dunka musik så man blir halvdöv. Den känslan alltså, ÅH!


Rock now, rock the night!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa! :D men du vet hyresvärden ska ju tapetsera åtminstonde köket och vardagsrummet, om dom tycker att det behövs i sovrummet och hallen gör dom ju det annars får vi göra det själva ;) ja det blir roligt när du kommer och hälsar på!;D

2009-08-06 @ 15:33:59
Postat av: Mats

Rock now, Rock tonight! Eo, eeo!

2009-08-06 @ 16:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0