Kvalitetstid med Brudarna

Idag har man minsann stigit upp före 12 och dragit på stan! Jobbigt var det, men jag lyckades iaf. Blev fika på lyktan och dra till Linnea och mysa lite, very nice.



Mina brudar i soffan, jag tycker om er! ;)



Jak und Nea babe! .. "Vars är vi någonstans?!" Haha XD


Nuee ska man väl försöka göra något nyttigt idag också, att dra ut Donna i solen känns lite lockande. Sen ryktas det om Brekka ikväll, får väl se hur det blir med den saken. GAH, jag är trött!

Shottat Absint i helgen, O'RLY..

Kommentarer
Postat av: Nea

Hördu, inte retas nu. Du vet att jag kan faktiskt bli lite förvirrad ibland och inte veta vars jag är.. haha.. :)

2009-08-25 @ 16:00:05
URL: http://linneahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0