LOL dumskallar

Alltså, haha. Kalix kommun är INTE glad åt sina hemtjänstgrupper atm. Tydligen är det nå fjortispojkar och flickor som använder jobbdatorerna till allt annat än arbete, och kommunen är snabbt där och övervakar! Hahah, ilskna meddelanden hade placerats på varje arbetsgrupps skrivbord när folket började röra sig mot kontoren ikväll. Tydligen finns det idioter som går in på sin blogg/facebook från arbetsdatorn och skriver att de inte har något att göra utan i princip sitter och hänger i flera timmar, ingen som tänkte på att man faktiskt SER vilka sidor de som haft datorn tidigare varit inne på? OCH som att inte det är nog har det faktiskt varit någon idiot framme och installerat och spelat WoW på arbetsdatorerna! LOL säger jag bara, hur jävla dum kan man vara egentligen? HAhahah! Hoppas de åkte fast, är man så jävla korkad förtjänar man faktiskt det.

För övrigt har Bäckström äntligen insett att jag är i desperat behov av en ny CDspelare (efter att ha stulit mercan och själv fått plågas av sprakandet), så nu äre ut och rycka ut CDspelaren i Mercedes som gäller :) .. Hahah, hade han inte märkt det hade jag faktiskt planerat att stjäla hans CDspelare ändå, fast nu slipper vi eventuella hard feelings och att hamna i onåd (Y)

Kommentarer
Postat av: Mats

Så det ÄR cdspelaren som avlidit till slut?

Aja, det var väl dags XD

(Du hadde kunnat testa med en rengöringsskiva iof)

Men jag antar att det är färdighaft =)

2009-08-12 @ 22:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0