Lost and found

Faan vad skillad jag är på att supa bort saker, det slår aldrig fel. Igår var det bland annat bilnycklarna som försvann, tillsammans med alla andra nycklar jag äger. Upphittade är de iaf, och jag har ju faktiskt en reservnyckel som lär komma till användning imorgon. Kameran är också borta, så blir inga eventuella fyllebilder heller. GG på mig. Sen kan jag ha tappat bort en BH och ett lypsyl också. Hahah, vi skulle iaf bada och jag kom då hem i bikiniöverdelen i natt. Ajja hoppas någon får roligt med den. Hur fan lyckas man egentligen?

Jag fortsätter fortfarande upptäcka saker jag gjorde igår som jag inte har något minne av alls, det är fan lite läskigt, och jävligt fult. Hahah, det var kul igår.

Kommentarer
Postat av: Mats

Hmm, jag vette fan om jag skulle kalla det kul med minnesluckor haha. Who knows what the hell you did. =)

Or what people did to you...

2009-08-23 @ 18:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0