Lugn morgon

Idag är man uppe lite tidigare än det blev igår, hehe. Är work som gäller klockan 12 så blir snart att dra mot Kalix. Konstigt är det att sitta här själv, fan jag hör ju tom att min dator låter!


Dött LarN på morgonen, var är alla nördar någonstans?


Nu ska jag dra en oldschool papperslapp till mina "brothers of LarN", så de inte saknar mig så fruktansvärt när de vaknar och jag är borta.. Dvs om de skulle märka att jag är borta XD

Okeey fuck that, jag hittar ju inge papper och har bättre saker för mig än att leta. Jag får väl hoppas de läser dehär någongång snart:


Nördar!

Ät upp min smörgåstårta! Och så kan jag ha satt igång u-torrent på morgon (A) Såå när ni vaknar och ska nörda stäng av det (hopppas ni sover länge). Vill ni geeka lite tillsammans är det fritt fram att låna min dator ;) .. Och någon måste fan starta diskmaskinen, hahah!..  I´ll be back ;)


Game off!

Kommentarer
Postat av: Fredrix

Yayayahaarrr!

Mission complete! =D

2009-08-12 @ 12:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0