Parteey!

Idag känner jag mig ungefär som när man lanat i flera dagar, helt hjärndöd och skev i skallen. Men det är så jävla värt det, för kvällen igår var helt galet kul!



Klart det var party, även om jag fick vara driver och höll mig till att dricka PK (vilket var jävligt dumt gjort eftersom jag inte somnade förrän kring 3 i natt och steg upp 6 för att fara och jobba, DÖD).



LOLZ, vars faen tog stolen vägen?



O'rly?



"Nu styr vi dehär!"



Fucking shot to hell!



Ensam sko på tork XD


Haha, som sagt, det var en aning insane. Sjukt kul ;) Nästa gång ska jag då fan inte vara nykter! Nu äre nog powernap som gäller iaf. Härligt med en delad tur idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0