Some pics

Idag har man varit på uppdrag efter bortsupna saker, har lämnat en del och hämtat lite annat. Nyckelknippan och kameran är tillbaka iaf, så här kommer ett urval av det fåtal bilder som faktiskt blev knäppta!


Välkomstdrinkarna! ;) .. UHMM, jaa de var goda, fast lite misslyckade, främst med färgen. Men så var det ju jag som gjorde dom också.



Lite ppl, soffmys ;)



Klart att det gick sönder saker också, äre fest så är de!



HEIL HI ... Eller nej, det var ju Bolt-pose som gällde. HAHah, undrar om nån av oss faktiskt fick den rätt XD (Är det bara jag eller ser det ut som att jag brytit av mig armen?). LOL.


That's pretty much it, jag ballade som sagt ur och inga mer bilder blev tagna (som jag orkar eller vill lägga upp här iaf). FAST JOO, jag har ju min finfina bild på Kamlunge att visa, HAHA!



Det här roade jag mig med tidigare idag, och det föreställer alltså Fredrix's hus i Kamlunge som jag bland annat drömde om i natt. HAHA, jaa jag ritar som en femåring, ffs XD .. Vattenfallet var fiiint iaf.


Nu ska jag fortsätta jyra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var faktiskt jävligt nice i lördags, Har du hittat allt du söp"tappa" bort ? :) Lite fin teckning ju :Pp

2009-08-24 @ 20:31:08
Postat av: Mats

Hey, sälj teckningen! Garanterat drar den in nånting!

Köper folk Picasso så... XD

Talent FFS! (Y)

2009-08-24 @ 21:02:33
Postat av: Elin

Ja de blir skit najs :D

2009-08-24 @ 21:41:47
URL: http://www.snelin.blogspot.com/
Postat av: Elin

Ja de blir najsss :D

2009-08-24 @ 21:42:49
URL: http://www.snelin.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Var jag som kommentera första :)

2009-08-24 @ 23:01:39
Postat av: Mattias

2009-08-24 @ 23:02:02
Postat av: LuuH

Haha, nej det har jag faan inte! Min BH är spårlöst borta .. Säkert Lacke som snodde den! XD Bastard!



Och teckningen .. HAHA, den är tyvärr redan skänkt till Fredrix ;) Ritar en ny nästa gång jag drömmer något roligt! (Y)

2009-08-24 @ 23:33:25
URL: http://luuh.blogg.se/
Postat av: Fredrix

Yaahaharrr, budgivning startar på min altan 03:00 :>

2009-08-25 @ 00:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0