Umeå trippen i bilder


Vi var och packade in @ Crille och jag busade med valpen, lite såld jag är. VILL HA!



Packnings-skills! Hahah, vi fick med ALLT, helt otroligt.



Klart det blev ett stopp på Max. Ny torsdagsritual kanske? XD



Mazdan blev en aning baktung.



Blev även lite shoppa sistaminuten-grejer. Farsan lyckades även han med konsten att pruta på en vanlig affär, så nu vet jag vars jag fått det ifrån ;)



Jag hittade en tvillingmerca i Luleå. FAEN tonade lyktglas med cromlist under, vad ägd jag känner mig. Måste.Styla.Bilen.Nu!



Fias och Crilles inflyttningspresent från mig. "Friendship - Friendship is the sweetest gift".



Vi hann med att styra upp köket och vardagsrummet någolunda. Jag skruvade ihop hela soffan i vardagsrummet helt själv typ, *applåder*. Fy fan vad fin och stor lägenhet de fått! Ville inte därifrån XD



Piteå Havsbad @ night. Dött var det, och då vet man fan att det är slut på sommaren.


Jobbigt härlig dag var det, mycket känslor också. Jag är så sjukt glad för deras skull, men så har jag fått säga hejdå till min bästa vän i hela världen också. Jag kommer sakna dom som en idiot ;)

Kommentarer
Postat av: Mats

Haha efter Sweden Rock känns inte tretti mil som nånting alls att köra. Bara dra ner nån helg då och då. Nackdelen är att det går en tusing i soppa bara. =/



... Jag vill fara ner igen... (Till södra sverige alltså)

2009-08-28 @ 17:02:09
Postat av: Fia

Vad fint du har skrivit! :) Saknar er också! :)

2009-08-30 @ 16:43:54
URL: http://fiasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0