FY FAN

Faan vad less man blir när man vaknar av mardrömmar på morgnarna, känns som att hela dagen blir förstörd bara för det.

Idag är jag arg, less, förbannad. Jag har fått nog och tänker fan inte ta den här skiten. Mest av allt är jag less på killar, iaf de som gång på gång måste bevisa vilka jävla idioter de är. Hur fan kan någon rent av kräva att finnas i mitt liv? Vars i helvete har min rätt att bestämma tagit vägen? MEEN det är väl det de vill, idiotjävlarna. "Måste måste måste", sen när måste jag ha folk i mitt liv, i min skalle? För det är vad de vill, komma in i skallen på en och sen bryta ner och äta upp en inifrån, kväva man tills man går sönder. Jag föraktar dessa människor, fy fan. Och vem väljer åt mig vilka människor jag BEHÖVER ha i min närhet, HUR FAN KAN NÅGON TA SIG RÄTTEN ATT ENS SÄGA SÅ?! Jag behöver fan ingen, absolut inte något stolpskott som kommer och säger hur fan jag ska leva mitt liv. Och alla dessa förbannade psykoanalyser av mig sen.. Herregud, jag förstår faktiskt inte vars sånna saker ens kan komma ifrån. Sen bär jag tydligen även ansvaret för människors liv och välbefinnande på mina axlar. Fuck that! Är ingenting jag någonsin har bett om, och så förbannad FEGT att ens lägga något sånt på mig, jag har inga som helst skyldigheter att rädda någon från sig själv eller andra.

Fan bara att jag skriver någonting alls om det här kommer väl vara lika triggande som en jävla smäll på käften. Men allvarligt talat, om man inte blir av med folk om man så "sticker en kniv i ryggen på dem", vad fan ska man göra? Och åt helvete med att projicera all skit på mig! Det är inte jag som är olycklig och det är inte mig det är fel på. Det finns jävligt få saker i livet som jag faktiskt är rädd för, och sånna här människor är absolut inte något som hör dit! Även om de inte "skulle göra saker .. som de skulle kunna göra", ska det föreställa ett hot eller? För fan om jag bara får människor att må dåligt, varför klamrar de sig då fast vid mig som en jävla sjukdom? Är det så svårt att förstå att jag skulle klara mig såå mycket bättre utan dehär? ÅH jag är så jävla förbannad! Hur fan kan någon ens tänka tanken på att försöka styra mig?! DET är fan en av de värsta sakerna jag vet och det värsta man kan göra mot mig. Det är jag, och enbart jag, som bestämmer över MITT liv. Och mitt liv är något som ingen annan ens kommer i närheten av om jag inte vill.

Är det ens värt att be om att slippa någon respons över detta? För jag bryr mig då fan inte och vill inte höra. Men såklart, varför skulle jag få bestämma över något som gäller mig. Nu har jag iaf fått ur mig en massa skit som bara legat och väntat på att bli sagt.

Fan så less! Dra åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0