Yaharr!

Haha, idag har varit en jävligt annorlunda LarNdag! Först och främst har jag inte spelat ett skit ännu, jag har fastnat i en bok för ovanlighetens skull (A)


You know it! Slash skriver faktiskt riktigt jävla bra ibland, kanske lägger upp ngt smakprov om jag orkar XD Typ som jag gjorde med Heroin Diaries, fast DEN boken är fan min favoritbok, så det var special.




Det där skrämde mig faktiskt lite i morse! I mina ögon ser det ut som ett jävla hål i himlen, kanske en portal till "my date with destiny?" .. Haha, fan har man LarNat i över en vecka så har man. Men visst fan ser det ut som att himlen är trasig? Eller är det bara jag?



Sen ballade vädret ur totalt och det öste ner regn i solskenet. Kanske var det ngt med det där skumma molnet ändå?



Som pricken över i:et fick vi sen påhälsning av po-po-polisen! Hahah, de traskade in och grep Fredrix, nu har pojken laddat ner för mycket och discodatorerna är borta XD .. Eller så inte, vi skickade våran Gangsta på dem och så vare problem solved. Badass shit. Eller så hade det ingenting alls med oss gamers att göra, vem vet? (A)


Kommentarer
Postat av: Mats

Vad säger dina Larn medlemmar om nya wolfenstein då?

Jag ska snart prova det, vet dock inte om det bara släppts till x-boxen ännu.

Polisen vet att 99% av spelen som liras på Larn är pirate-shit. BUSTED! XD

2009-08-15 @ 19:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0