Ninja!

Hahah. Försök till att fylleblogga, check! Vaknat full (ja, ALLTID svinjävlatidigt på morgonen) check. Med chipsskålen utspilld på bordet, hårspraysflaskan på köksgolvet, en discoboll på finbordet och flaskor och kapsyler överallt. Fan jag vaknade och undrade lite smått över varför jag var blöt i håret, det tog ett tag innan jag kom på att jag duschade i natt. WTF happened? Oh Yeah, ninjafylla. Vi satsar inte på det igen. FUCK jag kom inte ens till hotellet, blev svinjävlafull ute i .. jaa random byhåla istället. Minnesluckor check! Och Linnea har fan ringt mig i natt, jag har varit ute för räkning tills nu. Vaknar jag inte när telefonen ringer fast den är bredvid mig är jag fan medvetslös. Hahhahaha, jaa fyfaan. Var nog lika bra att jag kom på villovägar ändå, för jag var fan i mitt esse igår, dvs helt jävla psycho. Ajja, jag står för minnesluckorna, vem fick spy och vem blir kanonbakis? Damn undrar hur det gick med allting igår..


Jag måste nog sluta försöka springa ifrån mina demoner, det kan hända att det slutar illa till slut. HAhah, jag kanske står för bakisdelen också när jag vaknar nästa gång och inte är full ännu typ. Fast det känns inte så nu, fyfan vad bra jag mår på morgon. klockan är fan tio över 7, och jag tror fan jag ska städa. Fötterna klibbade fast i någonting på vägen till toaletten.



Fuck that, nu sover vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0