Wall of fucking text

Idag har vårat LarN tagit slut till sist. Fyfan vad kul vi har haft, och fyfan vad upp och ner den senaste veckan varit. Idag har man varit så jävla sliten så man knappt visste sitt eget namn och ögonen stod i kors typ, och ändå har jag såklart haft fullt upp sen man drog hem (sist av alla, känns som att det alltid är jag som är kvar längst också) XD Det första som hände när jag kom hem var att jag stal "Amandas hall", dvs hallen mellan mitt rum och resten av huset. Alltså hon har haft sin säng och sina grejer där fast hon nästan aldrig sover eller vistas där överhuvudtaget, och idag hade hennes säng visst försvunnit så jag snabbade mig och tog över hallen, HEHE. Påminner mig om när man var 14-15 år och jag övertog mitt nuvarande rum, jag och en polare kastade helt enkelt ut Fias grejer en dag när hon inte var hemma. Fan vad evul jag är. Anyway, nu har jag en egen del av huset, vilket är jävligt NICE!



Såhär fin såg hallen ut när jag kom hem idag. Eller egentligen ännu värre eftersom det hängde tapetremsor ner för väggarna, de var jag snabb på att slita bort iaf.


Att städa hallen har alltså varit dagens projekt och en jävla utmaning också kan jag tala om! Fyfan vad less man hann bli innan det var klart. Målet med den kommande veckan är alltså att styra upp halljäveln här, och det ordentligt! Jag har brainstormat som satan och har stora planer för min nya hall ;)

Egentligen har jag alldeles för många planer för den kommande veckan! Jag har lidit av sömnbrist i flera flera dygn och borde egentligen ta det lugnt, men det händer fan inte i min värld XD Och fyfan vad jag har planer för helgen nu också! Min hjärna har gått på högvarv hela dagen medan kroppen varit stendöd, allting bara snurrar på. Helgen kommer bli speciell, och svinbra! Haha, men helgplanerna behöver jag inte sätta i verket ännu, hallen prioriteras. Sen kanske man måste jobba i veckan också ..

Fyfan vad jag bloggade mycket ikväll, fyfan vad slut jag är och fyfan vad jag svär idag. Det är vad många dagars lanande gör mot en ;) .. Sen nämnde jag inte att jag även varit på kalas idag, ett tjuvstartat sådant där jag höll på att somna i soffan. Jag har alltså käkat fika till middag idag (Y) .. Fan jag måste sova, stänga av min hjärna någon? Jag vet att det finns de som vill XD


Det regnar!!

Kommentarer
Postat av: Mats

Först ett rum, sen en hall. Snart hela huset!

Stackars Magnus och Christina (Det ÄR så din mamma heter va?) får sova i husvagn. XD

Vad gäller din stackars hjärna är det väl bara en kula eller en bultpistol som duger till. Nackdel: Det är permanent. =P

2009-08-16 @ 22:14:30
Postat av: Anonym

hahaha asså damn! hur jävla många dagar har ni lanat egentligen? känns som en evighet xP

Lanar fia fortfarande? :O



Sablans, va najs med en egen del i huset ;) kommer nog bli skit fint där ;D

2009-08-17 @ 08:05:09
Postat av: Elin B.

hahaha asså damn! hur jävla många dagar har ni lanat egentligen? känns som en evighet xP

Lanar fia fortfarande? :O



Sablans, va najs med en egen del i huset ;) kommer nog bli skit fint där ;D

2009-08-17 @ 08:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0