Sånt som kan hända på LarN

Jag har glömt nämna att jag såklart lekte frisör med min bordsgranne i natt under inverkan av PK-shake XD


Haha, snygg blev han!


Som att det inte var nog med spökena har vi fått annat sällskap nu också, och våra gäster lämnade ett litet meddelande utanför fönstret.



OMG Aliens!



Ikväll har vi varit ute på äventyr också, klättrat i Kalmungeskogen. Utsikten var inte alltför dum den.



Solen var på ena sidan och månen på den andra XD



Sen var det kanske inte så optimalt att traska runt med foppatofflorna, men jag hade inte mycket annat att välja på. Blire nå mer dra på en strand kommer jag få skämmas lite, blåbär går ju inte bort i första taget XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0