Nattens funderingar

Jag läste just att man kan hitta på random människor och blogga om dem medan man tillskriver dem skit som man vill ha ur sig angående andra människor som man inte vill måla ut i en blogg. Hängde ni med där? Fan detta är ju genialt, att man inte tänkt på det tidigare! Haha, jag tror fan jag ska prova. Vara riktigt jävla bister någon dag. Dock kommer jag ha problem med att bara hålla det till en person, så min "påhittade" person kommer vara en aning schizofren. Haha, nej jag ska nog prova iaf, fast det känns inte som att det kommer hålla alls. Problemet är att jag inte vet vad jag ska döpa mitt hjärnspöke till, behöver namnförslag!

Annars så har jag druckit en halv PK och städat hela köket på det. Jag ska fan sluta med koffein, när mina 5 kvarvarande är slut XD .. Fast det skiner ju ganska fint här nu iaf. Skiten fungerar som en jävla drog på mig, det lär ju inte vara bra. En vacker dag blir jag lämnad i något bortglömt hörn med sprängt hjärta, okeey kanske inte men det känns så, ibland. Jag blir alldeles för jävla hyper helt enkelt! Varför tål jag inte koffein?


Fredrix har dödat blommorna, vissa saker går bara inte att rädda XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0