Modeblogg? Hell NO!

Mode kan vara ett jävligt roligt fenomen ibland, som nu i höst till exempel när man tydligen ska traska runt i lårhöga stövlar. Jag brukar kalla sådana skor för horskor XD Förlåt men alltså, 90% av dedär skorna ser faktiskt ut att tillhöra någon som traskar på gatan. Jag tycker att det är jävligt roande.



Nej det är fan inte snyggt!


För övrigt funderar jag över svininfluensa-vaccinet. Är vi helt säkra på att det inte kommer förvandla hela västvärldens befolkning till zombies?

Kommentarer
Postat av: Fredrix

Jag läste just på de för jag har liknand symtom, men det verkar inte vara värre än vanlig influensa för de flesta...men jobbigt att vara sjuk =/

2009-08-25 @ 22:30:44
Postat av: Anonym

haha jaa fy satan vad kul! panga zombies med paintballgevär i höst. yippie! ;D

Man kan ju alltid hoppas ;)

2009-08-25 @ 22:40:16
Postat av: Mats

Fredrix, Day of the dead eller Land of the dead är filmer du inte längre får se! =P

Fast om alla springer runt i horskor samtidigt så skulle det nästan vara jäkligt roande. XD



Svininflunesa har jag hört har inte större dödlighet än en förkylning. Det är bara för att tidningarna har brist på bra nyheter.

Vaccinet där har gett upphov till helvetes många

konspirationsterorier, hahaha!



Of course, this is MY point of view... =)

2009-08-26 @ 00:59:13
Postat av: Elin B.

hahaha nää usch de är fan inte snyggt med såna där dojjer alltså! horskor 110% xD

2009-08-26 @ 08:26:30
URL: http://snelin.blogspot.com/
Postat av: Fredrix

Näää det beror nog en del på vem som får de, många har dött i lunginflamation också som inte är någon större fara idag :)

2009-08-26 @ 11:05:32
Postat av: LuuH

ÅH vad jag hoppas på zombies, iförda horskor ;).. EPIC!

2009-08-26 @ 11:56:03
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0