Min lediga torsdag!

Nästan hela dagen har spenderats i Haparanda-Torneå, hörde ni inte talas om att det skulle dit kungligheter? Det var ju vi, så klart, vem annars? XD Anyway, fick shoppat en jävla massa! Glad som fan är man för det, ha ju inte shoppat nå i klädväg sen Sweden Rock, och det var ju ett tag sen nu ;) Jag fick ihop en riktigt slampig påse kläder mm, hahah, det gillas. Läder, nitar, kedjor, svart svart och återigen svart. Det såg helt sjukt ut när man kastade upp alltihopet på bänken vid kassan, undrar vad kassörskan tänkte om oss egentligen. Mest pengar smällde man ändå på alko, hahaha. 185 euro! FYFAAN, nu har man spritförråd hemma.



Våra alkoinköp. Ninjafylla here we come!


Sen var vi en sväng på IKEA och busade också, och så fick jag mig äntligen ett skrivbord. Imorgon ska det upp i min nya hall ;)



Heheh, och så blev det såklart att stanna på max och käka middag innan man drog hem ..



.. Och inte hann man vara hemma länge innan det blev dra på kalas och käka fika och smörgåstårta.


JaaH det kan hända att vi flottat som satan idag, och imorgon blire tårta igen när Mami fyller år. GAH, tre födelsedagar i rad kan bli tungt, hursomhelst:

GZ MAMI DING 40+!


Haha, förresten så har jag prutat idag också, på en vanlig jävla affär. Då är man ganska skillad XD Tur var väl det för nu kommer jag ändå vara pank i en vecka.. AJJA sleep som gäller nu! Sista dagen efter schema imorgon (min byteshelg räknas inte).

Kommentarer
Postat av: Mats

Hälsa Mami från mig! =D

2009-08-21 @ 04:32:30
Postat av: Elin B.

Läder, nitar, kedjor och svart! I like it, I like it a lot!!! :D

haha "lilla" spritförrådet xD

2009-08-21 @ 09:28:03
URL: http://snelin.blogspot.com/
Postat av: Anonym

haha ja men lätt! ;D

2009-08-21 @ 11:26:38
URL: http://snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0