Nördar utan datorer

Tillbaka på LarN igen, hell yeah! Nu ska här nötas, och så kör vi en 24h no-sleep! Vi är 7 pers här so far, riktigt nice :)


Jävligt skön dag idag. Slött på jobbet, LarN hela natten och jag är på mitt värsta damphumör! Hahah, de har nog haft det alldeles för lugnt här utan mig, så jag börjar busa det första jag gör (A) ..



Vad jag också gjorde dirr när jag kom hit var att fråga om det gick åska här igår, men nej nej det hade det inte gjort. Sen öppnar man såklart käften och undrar vad man skulle göra om det faktiskt skulle börja åska på LarN, minuter senare hörde vi såklart hur det började mullra ute. Alltså var det mitt fel och nu har jag jinxat LarNet, som fick utrymmas!



Så vad gör man på LarN när det går åska? Man går ut och har kul med en boll ..



.. Och när regnet sedan börjar ösa ner utmanar man sina LarN-polers till att springa ett varv runt huset!



Nuee ska vi gespielen! GO GO GO!

3PV (!)
CP3 (!)
W3C (!)

NEI WC3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0