Måndagar, suck ..

Vardagstristess, den har hållit på att äta upp mig inifrån idag. Jag jobbar min sista vecka enligt schema i veckan (bortsett från nästa helg som jag bytte till mig) efter att ha jobbat nästan 3 månader i sträck, vilket är trist som fan eftersom jag gärna hade varit kvar och tjänat mig pengar. Och som att inte det räckte kommer det vara back to school som gäller direkt jag slutar jobba. Vars fan är min semester egentligen? Okeey, den här sommaren har varit sjukt jävla bra men jag skulle ändå verkligen inte klaga på lite ledighet och frihet att göra vafaan jag får lust med. Någonstans vill jag totalskita i allt vad jobb och skola heter och bara dra vars fan som helst, inte ta ansvar för något i världen. Fuck everything.

Sen ikväll kom jag på lite bättre tankar, jag kommer ju ha tid till en jävla massa saker i höst! Jag kommer faktiskt resa, åtminstone till Umeå några svängar! Och jag kan fixa med bilar och träna upp mina guitarskills bäst jag vill, och så har jag ju ett helt extra rum att fixa med nu också! Sen är det så jävla härligt att gå långpromenader med Donna i skogen på morgnarna när det är höst, och mysigt att sitta inne med en kopp varm O'boy när det stormar och regnar utomhus. Just nu längtar jag faktiskt efter höst! Hahah XD

Förresten hade vi myskväll på jobbet ikväll, och jag blev bjuden på godis ;) .. Och fick beröm från både anhöriga och vårdtagare (Y) Då blir man faktiskt lite glad.



"Har ni fest eller?" Hihihi ..

Kommentarer
Postat av: Mats

Mjasså, köra på lite tyngre grejjer än alkohol ser jag! (Såvida det där nu inte är ett gigantiskt lager med handsprit) XD

2009-08-18 @ 12:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0