BjörN LarNet fortsätter

Vi har det så feint så här ute i skogen, riktigt mysigt faktiskt ;) Igår blev en tidig (dålig) LarNkväll för mig men det tar man igen idag istället, kanske.


Spökena var och hälsade på igårkväll, vi stortrivdes. Sen körde vi Fear 2!



LarNfiskar .. I nödfall även LarNmat XD



Min bordsgranne, riktigt trevlig typ faktiskt. Jag ska fläta skägget hans någon dag.



Discodatorn! Party party.



Vi var även ut på beachen en sväng för att förbättra LarNbrännan, och gasade iväg med Saaben (som blev lite vandaliserad).



Heheh, bara för att det såg kul ut XD


Sen har vi även haft en fågel på besök i morse, Fredrix har skrikit som en liten flicka, jag har drivit mina "brothers of LarN" till vansinne ett antal gånger, stulit saaben, försökt dränka folk, varit utsatt för dränkningsförsök, käkat glass, solat, badat och levt livet i allmänhet. Jävla fin andra LarNdag om jag får säga det själv, och då har vi inte ens hunnit spela någe ännu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0