Vad gör man väl inte för diesel

Jag är fyllechaffis igen. Trött, ögonen svider. Damn, jag har blivit lovad diesel, det är nice. Mercedes har börjat få tomt i tanken och törstar, must feed her. Btw failade min cd-spelare igår, 2a i sommar som dampar ur för mig. Jag kirrade det iaf, men nu är det fan dags att lägga ut lite cash på riktiga grejer som pallar mitt musiknötande. Det går ju fan inte att köra omkring utan musik i bilen, hell no!

Hear the night is calling
So get up on your feet
It's time to get goin'
Come on turn on the heat


Kommentarer
Postat av: Mats

Hmm, borde kidnappa dig och fara till BRL i Luleå en sväng. Dom har allt från hemmabio krejjer till bilbygge. Ljudmässigt alltså.

Ett mindre ljudmecka. ;)

2009-08-30 @ 15:26:26
Postat av: Elin

haha ja fröken hjelm är lite knasig ibland :D

2009-08-30 @ 19:22:15
URL: http://www.snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0