Bakningsdag

Nue är morotskakan färdig! :) Ska snart ta och provsmaka, men den måste ju fan vara god som vi har slitit! Jag var så duktig såå och bidrog med att riva morötter, och alla fingrarna sitter då kvar! I övrigt kände jag att det var min plikt att övervaka Morsan och se till så allting gick rätt till, och jag axlade det tunga ansvaret galant ;D

Bakningen har smittat av sig, så nu ska plötsligt hela familjen baka! Next up är fia med sina special brownies, så om det spårar någe ikväll vet ni varför.

Nu är det dessutom säsongsbokat på pite havsbad med husvagnen till sommarn ;) Fyfan vad jag längtar, lite kul vi ska ha!


Min vän Linnea är och ska övernatta här inatt, hon är lite bög bög ;) Och har dålig inverkan på mig!


Jak ska suga på hennes hals inatt, Mmmm ^^,


..Fikastund nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahah! gud vad snygga ni är;)

2009-02-04 @ 17:32:42
Postat av: Nea

vi är snykkast! :D

2009-02-04 @ 18:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0