Beck

Jaha, då när man kommer hem efter att ha varit borta hela helgen finns det inte en jävel i huset. Lyx kallas det. Bara jag, Donna och spökena hemma ;) Nu äre sitta med mysfilten i soffan och se Beck som gäller, Självklart tvingar jag hunden att vara med, annats blire ju ensamt! Sen ska jag kanske skriva lite läxa och så ska jag och herr Bäckström göra smörgåstårta! :)


Puckohunden var så jävla glad att se mig att hon typ hoppade i taket :) Annars brukar hon bara.. sova, alltid.

Nu fortsatte filmen, och glass måste man ju ha till! ;D

Kommentarer
Postat av: David

Mange göra och Linda observera heter det x)

2009-02-01 @ 23:18:04
Postat av: Fia

Du vet att allt som ska bli ätbart är det bäst att du håller dig borta från!

2009-02-03 @ 11:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0