Bowling

Heheh, kvällen blev verkligen inte som jag tänkt mig, men inte desto sämre för det. Klockan 3 ringer de från jobbet och hör om jag kan komma och arbeta om en timme, och jag behöver jobba på mitt kapital så självklart for man ;) Blev alltså jobba till 21 och sen fara och bowla en halvtimme senare. Var ju nästan så man blev stressad XD


Pojkarna som ölar och bowlar :) Jag var tvungen agera driver och blev allt lite avis!


Jak och Fredrix. Lägg märke till alla döda pixlar på mobilkameran (Y)


Bowlingen gick för övrigt inte alls så bra som den borde ha gått ;D Jag kom igång och var på G när det var typ 10 min kvar av tiden, Braaaaa! Nu är man alltså tillbaka hos Danne och ska chilla framför datorn resten av kvällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0