DOH

JaaH då har man varit och jyra färdigt på stan för idag iaf, blir fara på fredag igen så jag får min mascara och mitt halsband, viktiga saker! Sen höll jag på att totalglömma att skriva och lämna in lönerapport, gg om jag inte hade fått ngn lön i slutet på februari sen XD

Förresten är det jättekul att vara på stan med systra mi, hon dummar sig överallt och kan börja sjunga helt plötsligt och fan vet vad XD Hahah! Sen att man får utstå lite småmobbning för att man inte når upp till en spegel är fan inte mitt fel (!),Just nu sitter hon och berättar det för heeela familjen också, fan vad jag kommer få höra detta länge ..


Svammel i gallerian efter vi hade fått tag i Metallica-biljetterna! Glada var vi :)

Nu ska jag käka middag och sen blire plugga lite (eventuellt ser jag Heroes och skiter i resten).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0