Drygt

Så han man sett färdigt kvällens Scrubs-avsnitt och sitter här igen. Som de flesta kanske vet är Läkare det jag siktar mot att utbilda mig till, och på grund av detta fick jag ta emot en utskällning från systra mi vid middagsbordet XD

Samtalsämnet var cdon.com och angående gratis frakt:

LuuH: -Men det är väl klart att du också har det! Alla med csn-kort har gratis frakt därifrån, visste du inte om det?
Systra mi: -Men näe, hur ska jag veta det?
LuuH: -Läser du inte och kollar upp vars du har studentrabatter då? Det måste du ju göra så du ser vars du kan spara in pengar!
Systra mi: -Alltså nu låter du igen sådär nedlåtande och snobbig! Du kommer bli en sån där dryg överklassläkare som är dryg och elak och ser ner på alla sköterskor och tror att du är bättre än alla andra!
LuuH: -Hihihihihi ..


Idealläkaren, Dr House eller Dr Cox? ;)


Nu äre sängen nästa och så ska jag göra ett allvarligt försök till att läsa ut sagan om konungens återkomst (har som fastnat där och nu ligger en massa annat som jag vill läsa på hög och väntar). Wish me luck XD

Kommentarer
Postat av: David

Är det inte för att bli just sån man blir läkare? Det trodde ju jag :D

2009-02-25 @ 00:17:48
Postat av: Elin

Jaaa de är helt sjuuukt härligt :D och nu ska jag fara och köra :D för nu har jag looooooov! :D yes!

2009-02-25 @ 14:28:57
URL: http://www.snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0