Ett väldigt upprört inlägg ^^

Nej, jag har fan inget bättre för mig än att sitta och blogga hela jävla dagen ..

Jag är så arg och förbannad så jag vet inte vad! Tänkte att innebandyn skulle bota det men icke! Jag måste fan få skriva av mig lite och bli av med min jävla frustration!

Jag brukar normalt ha grymt svårt för att bli arg, och idag vet jag inte ens varför jag är förbannad. Känns bara som att jag vill klösa ut ögonen på första bästa människa jag möter, alternativt slå sönder något/någon. Alla är fan dumma i huvudet idag, och jag mest av alla! Någon borde göra samhället en tjänst och droga ner mig för en vecka framåt, sen kan jag ligga ensam i ett vitt rum utan fönster och rulla runt i en tvångströja..

Visst finns det en massa saker jag går runt och irriterar mig på, men det är då ingen anledning till att bli såhär jävla arg. Bägaren kanske rann över till sist, även jag har ju en gräns, MEN jag ska försöka göra något åt det! Först och främst dusch, sen stänga in sig på sitt rum och dunka musik (akta den jävel som kommer och klagar ..). När jag sedan lugnat ner mig tillräckligt kanske jag återvänder hit och inetshoppar något, så ska ni se att jag kommer vara fan så glad igen.


..Jag vet inte ens vad fan jag ska säga, håll er borta från mig ikväll, lååångt borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0