Fredag den 13e!

God Morgon! ;)


Soligt och vackert ute idag. Wonderful ..

Jag är så otroligt glad idag, och så är det fredag den 13e! På något vänster brukar dessa "otursdagar" alltid bli turdagar för mig ;) Kan ju säga att dagen började jävligt bra. Steg upp och for på school halv nio och gjorde en instruktionsuppgift och skrev prov. Hade ju inte pluggat någe alls till de typ och tur var det, annars hade jag bara slösat bort en massa tid och energi :) Sen skulle jag och småshoppa lite så satt mig i biblioteket och läste i väntan på att affärerna skulle öppna. Hahah, är nästan i klass med kärringarna som står och bankar utanför butikerna på morgnarna XD Iaf så fick jag alltså mitt halsband och min mascara som jag väntat i en vecka på! Niiice ..

Sen så är jag bara så glad, kan till och med påstå att jag är lycklig utan att överdriva. Livet leker, allting är underbart, och nej jag är inte hög på någonting atm XD Jag är helt enkelt bara så jävla nöjd med allting precis som det är ;)


Blir en spännande dag idag!

Kommentarer
Postat av: Elin

haha bra att nån har tur idag iaf :D:D

Men du får komma och raca med våra skotrar när de blir finväder ;D

Tack luuh för alla <3-dag tipset! :D

2009-02-13 @ 12:36:36
URL: http://www.snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0