Fredagar is the shiet

Jag har fått tillbaka min mobil!


Denna gamla stackars mobil har fått dras med mig alldeles för länge, sprickan över displayen och det tejpade skalet är några av konsekvenserna efter det..


Haha, och såhär ser det ut i mitt rum atm ;) Stylish!

I påsen nedanför dörren ligger en ny vevanordning som ska på, förhoppningsvis i helgen. Fick ge 250 kr för den, lätt värt för att min merca ska vara komplett! Hur faan ska man annars kunna glida runt i den på sommaren när man inte ens kan veva ner rutan? Blir så fel, så fel.. Blomjäveln är en av sakerna som hängde med från IKEA i tisdags. Jag ska fixa till den någon dag när jag orkar bry mig XD

Om en timme drygt äre innebandy som gäller, sen kanske det blir våldgästa DL.


Faan vad jag älskar fredagar :)

Kommentarer
Postat av: Elin

haha ja lätt :D raggar runt stan och dunkar plåt xD haha :D Gillar din nya möbel i rummet ;) röd och fin :P hehe

2009-02-21 @ 14:26:34
URL: http://www.snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0