Fullt upp ..

.. Har man haft idag ;) Började dagen med att vakna före klockan ringde, har väl vänt tillbaka på min dygnsrytm nu. Nya väckaren fungerade feint iaf, och det var bara stiga upp och fara och jobba..

Efter jobbet hann man byta kläder och käka innan man for och hämtade Sis och drog till Joy. Han är våran personliga guitar hero som ska försöka lära oss någonting, jag tror vi fick godkänt iaf :) Att kunna spela elgitarr är GRYMT coolt och ett "mål" som jag har, dock lär det nog ta ett tag innan man kan det ordentligt.

Sen vare dra till Mormor och Morfar och fika och se hockey (Fia och Chrischan skulle se hockey alltså, jag såg på hockeyspelarna). Fick skratta som satan åt bög och bögare när de skulle käka semlor. Fia lyckas dirr med att få grädde över hela ansiktet, och när man sedan vänder blicken mot Crille ser han precis lika indränkt ut i grädde som Sis, som småbarn såg de ut ;) Crille brydde sig inte någe vidare, torkade sig över näsan och slukade resten av semlan. Fia hade lite mer problem med sin dock. Man såg hur hon riktigt bände upp käften, tog tuggan i slow motion och återigen failade men att äta normalt. Hela nästippen var nu vit, och jag skrattade så tårarna rann. Återigen försöker hon, och återigen misslyckas hon innan hon ger upp och äter med sked. Jag hade kul.


Nu sitter man alltså hemma efter en lång dag känns det som, ska lägga mig på soffan och se TV/sova nu, är ju stiga upp och jobba imorgon som gäller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var faktisk Florsockret vi fick i ansiktet, inte grädde :P Haha du ska prova äta semla själv och se hur svårt det är! xD

2009-02-21 @ 14:16:08
URL: http://fiasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0