GZ DL!

Idag har jag haft viktigare saker för mig än att blogga, som att sitta och nöta dota ;D Haha, tycker dock inte jag ser några framsteg för de, men kul äre! Har fan haft huvudvärk sen efter bowlingen igår så har inte orkar göra något direkt vettigt..

Är alltså kvar hos Danne ännu, Jon kom hit och joinade oss nördar så det blev nästan lite larN (Y)

Idag säger vi såklart GRATTIS till DL som fyller 20! Halvvägs till 40! Hihihi ;)


DL på In Flames konsert, han har vettig musiksmak killen (Y)


DL tar i med pojkbandsrösten i singstar ;) Chrischan blir ÄGD!


DL busar i sängen med Samuel på larN, brukar gå hett till!


Nu ska jag packa ihop, åka hem med grejjerna och göra mig lite prestabel för att sen fara på kalas. Jag förväntar mig fika! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0