Hemma igen då ..

.. och sliten är man XD Har lekt lite med bloggen också för de få som lär märka någon skillnad. Hade tänkt att det skulle bli en tidig kväll idag, men det är Beck på TV senare så jag lär inte sova än på ett tag. Orkar inte ens packa upp datorn utan sitter på gamla, en jävla plåga alltså :)


Kusin och DLs monsterdator XD .. I bakgrunden soffan där jag brukar hålla till (jag längtar efter min säng nu)..

Fan att jag inte tål vissa människor, en del idioter får man lust att bara sparka ner på stället så fort man ser dom. Man känner hur irritationen riktigt kryper under skinnet och hur lätt det skulle vara att dra till med en käftsmäll, en del skulle behöva det, andra förtjänar det..

Jag är just nu ett bra exempel på hur Sandbergare kan tända till alltså, och då är det nog inte alltid så roligt att vara den i skottlinjen.


Nue myser vi ner oss i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0