IKEA

I natt innan jag gick och la mig testade jag min nya gratisväckare, det var klurigt att komma på hur den fungerade och jag hann faila några gånger innan jag fick till den. Till slut fick jag den att funka iaf, och den var lite småkul att leka med. Om man vill kan den stå och lysa som en discoboll hela natten, den kan visa klockan i taket (självklart lyckades jag med att få den att lysa rätt i ögat på mig), den visar datum och temperatur och så får man vakna till olika naturljud. Jag ställde in den på att tjuta som vinden, det var mest deprimerande. Inget prasslande i löv eller susande i gräset, bara en kallt, tjutande vind över ett kalt landskap..

Självklart kommer min sadistiska syster instormande klockan tio och skriker, så nu är vi alltså snart på väg till IKEA. Nu kommer hon och whinar för att jag sitter vid datorn också, jag fungerar i slow motion idag!


"Jag ska hääämnas!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0