Jag ..

.. är tydligen född i slow motion (enligt Christian iaf). Kunde inte stämma bättre. När folk försöker stressa mig blire bara den omvända effekten, jag slöar ihop ännu mer. Därför sitter man nu i morgonrock med rufsigt hår medan Sis redan farit iväg, och därför sitter jag nu vid datorn när jag verkligen borde göra mig i ordning istället.

Men det är chill, jag orkar inte stressa iväg på någonting, speciellt som jag inte är det minsta taggad på kvällen i allmänhet. Det kanske kommer när man väl börjat dricka, vilket jag nog måste göra nu för att orka ta tag i någonting XD


Finfiina förrådet (Y) .. Som inte är mitt XD


Äh, nu öppnar vi en smirnoff och påbörjar sminkningen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Med med ett leende och lite övertalning så kan det bli ;)

2009-02-07 @ 17:22:55
Postat av: Fredrix

Ujjujj jaa vems kan denna samling vaaara (a)

2009-02-07 @ 17:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0