Jyyyrande

Haha, i helvete att jag städade nå! Kvällen har istället bestått av läsande och bus ;) Med bus menar jag såklart leka med Donna, och när vi gör det brukar det bli våldsamt och någon (jag) blir oftast skadad. Detta skedde såklart även idag. Jag smyger mig på och anfaller när hundfan hoppar upp och skallar mig i läppen! Blev att springa dirr till frysen och sätta något kallt emot läppen, tog det första bästa jag hittade vilket var en gammal pinnglass. När jag då står där med glassjäveln mot min bortdomnade underläpp fryser den fast och jag står där med en glass hängande från läppen medan Morsan står och hånskrattar åt mig. Vid 19-års ålder har jag alltså äntligen lärt mig läxan om varför man inte ska slicka på lyktstolpar, man fryser nämligen fast ..

För övrigt är jag dödligt jävla less på att höra om kronprinsessan och hennes jävla förlovning. Kunde inte bry mig mindre, är bara en ren plåga att man måste höra om det överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0