KvälleN

Nue har jag jobbat klart! Skönt var de att göra lite nytta, och när man samtidigt tjänar lite pengar är det inte helt fel ;) Dessutom har jag lärt mig att det är grymt svårt att spela quadrapop, eller så är jag bara grymt dålig på det ..

Just nu känner jag för att tatuera sönder hela högerarmen, från skuldran till tummen. Jag vet inte varför, egentligen skulle jag ju aldrig i hela livet göra det. Någon gång ska jag iaf tatuera mig någonstans, det är ett som är säkert. Fan, vill ha nununu .. Dumma högerarm.

Annars händer det inte så mycket, småglor på psykpastorn på TV. Jag har alltid sagt att religösa människor är från vettet .. XD Satan vad hjärntvättad man kan bli.


Bög och Bög, aka Fia och Holger. Coolaste jävla hunden (Y)


Duschen nästa!

Kommentarer
Postat av: Fredrix

Jaasså vi har ju en som tatuerar här ute i skogen han kan säkert rista in en och annan runa :>



Är det nå spciellt motiv du har hittat? :o

2009-02-12 @ 23:34:53
Postat av: Nea

vad har hänt med din högerarm ?! :D

2009-02-13 @ 15:50:36
URL: http://linneahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0