Less!

Påminn mig om att jag ALDRIG mer ska fara på IKEA med systra mi, det är fan det jobbigaste som finns. GAH! Jag har nog avlidit flera gånger om idag. Blev en massa svammel innan vi ens kommit iväg då bilen vi skulle ta var stendöd, så fick fara och hämta våran audi, vilken då inte är det bästa bilen att köra någonstans med överhuvudtaget. Jag styrde upp det iaf och vi överlevde bilfärden (kan inte påstå att jag kom levande ut från IKEA dock). Jag har fan aldrig varit så länge på EN jävla affär, och förhoppningsvis behöver jag aldrig vara med om det igen ..


Detta skrivbord är det som jag spanat in på inet och nu sett på idag. Blir att köpa nästan gång man far på IKEA (den tanken känns lååångt ifrån lockande just nu).

Annars har jag bara köpt en massa svammel idag, lite saker att ha tills man flyttar och någon vas med blommor, självklart inte riktiga :) Nu är det middag som gäller, sen måste jag fan ta igen mig från tortyren jag fått genomleva idag.


OMG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0