LOL

Vilken jävla 40-års fest det blev! :D Jävligt mkt tårtor, jävligt mycket skratt och jävligt mycket jyra ;) Fan vad jag älskar att vara i skärgården, idag hade jag fan kunnat flytta dit, lätt! Alkohol blev det också beskedligt av, starköl, likör och även vin för vissa XD .. Dessa vissa slocknade även i bilen på vägen hem och mår hyfsat illa atm. Därför ska man aldrig dricka äckel-vin, och absolut aldrig blanda! Själv höll jag mig till lagom salongsberusad, känns som att det räcker på en måndag XD


Skitbild knäppt med fias mobil, iofs var hela dagen mer eller mindre suddig så det kanske bara återger verkligheten bättre XD

Idag har jag totalt försummat skolarbetet, vilket jag även gjorde igår och ungefär hela förra veckan. Känns som att man är grymt omotiverad när kursen är dötråkig och man inte har nån nytta av den överhuvudtaget mer än att man får 1050 kr i månaden som man annans jobbar ihop på en dag typ. Nån som vill komma och sparka upp mig från stolen, skrika åt mig och med våld tvinga mig att skriva något? Känns som att det skulle behövas XD Meeen vi skjuter upp det tills imorgon..

Ikväll blire film med Syster och Christian, vi ska böga oss och se hairspray! Sen blire väl mardrömmar om shemales och fluffiga, rosa moln, men jag kan hantera det ;)


"CHARLIEEE"

Kommentarer
Postat av: Fia

Hahahha fan vad liten du är där på hörnet!!

2009-02-03 @ 11:15:46
Postat av: David

Är det verkligen du som är där längst bak? Haha vad gulligt xD



Word fia ;)

2009-02-03 @ 16:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0