Måndag..

.. och idag fyller Moster Anka 40 år!! ;D Haha, vilket hon självklart inte vill fira så de har flytt till stugan i tron att de kan undkomma oss, fel fel! Med oss följer såklart smörgåstårtan som gjordes igår.


Bild från förra året, saknar som sagt telefon och kamera med den ..

Idag ska mobilhelvetet lämnas in, det börjar faktiskt tära på mig att inte ha en telefon (har inte direkt nån användning för min gamla nå mer, har blivit alltför bortskämd med finesser). Har ingen kamera att knäppa bilder med längre, visst jag hade väl hunnit ha ihjäl några pixlar på den man den funkade iaf till skillnad från våra digitalkameror. Inte har jag heller nån mp3 så jag kan lyssna på musik när jag vill ut och gå..


Inatt har jag dött. Jag, Fia och Martin står utanför ett hus, vi blir anfallna och försöker skjuta ner de asen. Martin täcker mig, jag lutar mig fram på sidan om Fia och börjar peppra. Den jäveln skjuter tillbaka, jag känner vinddraget av en massa kulor som flyger omkring mig, en träffar.. Flyger i backen, hjärnan bara snurrar och jag fattar ingenting. Sen hörs ett skrik, ett högt, blodisande jävla skrik, och jag fattar att jag är träffad. Skjuten rätt i vänstra jävla ögat! Världen domnar bort på något sätt, allting går sakta, jag känner med handen över ansiktet hur det forsar blod, känner hur kroppen töms. Blodet känns för tjockt i ådrorna och som att de ska explodera. Allting blir avtrubbat. Jag försöker säga ngt, men hör hur jag bara sluddrar. Alling känns så behagligt varmt. Sen känner jag hur allting slutar, hur jag slutar att andas, slutar att existera. Det gjorde aldrig ens ont en gång, allting bara försvann och det enda jag hann tänka var att fan, vad klantigt av mig..

Sen vaknade jag, hann tänka "fan vad dåligt" innan jag vände på mig och somnade om XD

..I'ts a beautiful day ;D

Kommentarer
Postat av: Fredrix

Det kanske inte är så bra att du och fia spelar pang-pang spel när vi har lan (a)

2009-02-02 @ 14:54:04
Postat av: MAtte

w0rd fredrix, dom får inte spela nå mera ;D

2009-02-02 @ 16:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0