Matlagning

Jag har inte sovit bort heeela dagen idag. Istället blev det att laga mat med Bäckström (laga och laga, erhmm^^). Alla som känner mig vet att jag inte kan dedär med att laga mat, inte det minsta. Så jag har alltså bestämt mig för att lära mig, av den bäste ;) Annars vet jag fan inte hur jag kommer klara mig när jag väl flyttar, leva på smörgåsar låter ju inte såå lockande.

Dehär med matlagning är ju något jag planerat att lära mig länge och har väl gjort några halvhjärtade försök tidigare, men nu jävlar ska de bli av! Varenda dag något mer avancerat än korv och makaroner görs hemma hos oss ska jag stå där och vara med. Jobbigt som fan men nu har jag bestämt mig, och då kan inget i världen få mig att ändra på det!


Idag njuter vi av laxsoppa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0