MmmH

Seriöst, jag skrattar fortfarande åt våra hotell-bravader! Satan att det kan balla ur ibland :)

NååH annars har jag jyrat på här, varit på stan med Mami och sett lite film (två stycken fast jag bara såg halvan av båda). Inte gjort någonting vettigt med andra ord, jag sysslar inte med sånt XD Just nu är jag jääävligt sugen att gå ut och leka i snön med donna, trots att det är svinigt kallt ute, meen de är bara att klä sig varmt!


NEED! Lätt att jag ska prova göra en sån här någon dag (hittade på Aftonbladet). När jag flyttar hemifrån ska jag leva på smoothies, och laxsoppa ^^,



För övrigt är det en jävla plåga att inte ha någon kamera, och fan vet hur länge jag får vänta på mobilen.. Nu tycker vi lite synd om mig, stackars bortskämda flicka! Ajja, ut i snön var de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0