Msn will fuck you up

Jag har lätt varit med om min konstigaste msn-konversation någonsin idag:

Jag satt och skrev med DL och Fredrix. DL börjar med att spamma sönder mig totalt, efter att jag fått blocka/blocka upp honom förklarar han att han har en ny verision av msn som han sitter och roar sig med, jag var hyfsat road. Sen säger han att vi ska öla och spela på fredag! (Y) .. wohoo, jag berättar att det redan är fredag idag. Fredrix säger inte mycket han, dock har han skickat ett mail till mig via steam med rubriken "Balla ür". Jag håller som bäst på att öppna och ska läsa det när plötsligt ..

.. Jag vaknar, märker att klockan har hunnit bli 17 och är irriterad på mig själv för att jag sovit bort hela dagen och missat allt jag planerat att göra.

Går och loggar in på msn för att berätta för DL och Fredrix om min konstiga dröm. DL drar då igång en masskonversation och kopierar allas kontaktlistor med sin nya roliga messenger. Det ser ut som en jättestor spruta som dyker upp på skärmen och bara suger upp ens kontaktlista. Ungefär där fattar jag att jag fortfarande sover och tvingar mig själv att vakna medan jag tänker att "nu får det faan vara nog" ..


De frågor denna dröm väcker:

1, Sitter jag för mycket vid datorn?
2, Har jag något allvarligt fel i huvudet?
3, Vem faan var idioten som nickade någonting om handboll?


Av förklarliga anledningar ger jag faan i att ens logga in på msn idag XD

Kommentarer
Postat av: David

Låter mer som överdos av DL, än något annat xD

2009-02-20 @ 16:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0