Näsbyn

Innebandyn igår gick nog .. som den brukar. Jag tror nästan jag låg mer efter golvet än jag spelade, när killarna kommer och tacklas har man inte mkt att säga till om ;) Danne den jäveln tacklade ner mig så jag dök ner och försvann i ett hav av ytterkläder och påsar, jag kan tänka mig hur komiskt det såg ut alltså.

Efter innebandyn kastade man sig i duschen och drog till DL, vi satt å lirade lite elgitarr och så, trevligt trevligt ;D I morse när man sen vaknade berättar föräldrarna att de varit och hämtat hem Tina 6 på morgon för att hon hade fått magsjuka! FYFAAN.. Så jag försatte mig själv i karantän, packade väskorna och flyttade hemifrån för några dagar. Idag är jag alltså näsbybo :) Det är som Mange säger, "det enda som Linda är rädd för är att himlen ska ramla ner och magsjuka".


Mina helgplaner han alltså omkullkastats något, men jag anpassar mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0