Nattliga iakttagelser


Någon har klottrat ner större delen av ett mobilnummer på väggen i toan, why?


Vi har 14 tandborstar i våra tandborstmuggar, vi är 6 personer i famlijen, why?


Jag knäppte en bild på min nya väckarklocka halvt i sömnen i  morse, why?


Jag förlorade utmaningen, men det var inte helt och hållet mitt fel. Självklart så blev man utringd på jobb, men jag fick iaf sova till 11 innan de väckte mig ;) Nu har man alltså just kommit hem och är småsliten. Fettisdag äre idag, och så har bokrean börjat. Fettisdagen bryr jag mig inte ett skit om, kanske försöker jag få i mig en semla senare bara för sakens skull. Bokrea däremot, sånt vill man hellre ha! Kul att de flesta bara har specialpriser första dagen och sen blir de dyrare igen, vääärt. Får kolla på inet om jag hittar något billigt och bra XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0