Söndag

Det blev vara hos DL igår också, såg en skitbra film som jag redan glömt namnet på XD Och så sov man i näsbyn igen, hemma kan man ju inte vara! Ska tvinga ut Danne å gå med hundarna snart, ser så härligt ut ute idag :)

Inatt var jag jääävligt irriterad och tänkte skriva av mig det här i bloggen, men så ville ju sidan inte funka (vilket nog var lika bra). Det jag störde mig på var iaf alla jävlar som dricker och som blir idioter när de dricker och sen låter det gå ut över nyktra förståndigare personer.. Låg dessutom bakom ett jävla rattfyllo när jag körde till näsbyn! Alltså, vissa människor borde fan inte få gå lösa i samhället! Slänga ner de i en brunn är en ganska lockande tanke, låsa in de i källaren på en gaybar en annan ..


Grapparna är ena riktiga singstardivor ;) Blev lite sånt i fredags. Att höra Crille och Martin sjunga mot varandra är en upplevelse man inte vill missa!!

Nu äre stiga upp som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0