Still geeking

Vi fortsätter nörda för fullt här, därav den dåliga uppdateringen. I natt gick man iaf och la sig aningen tidigare eftersom man ska iväg och tjäna lite pengar snart, very nice :) Lite trist bara att man missar innebandyn ikväll, men det är smällar man får ta.

Dessutom Fredag idag! Fredagar är bästa dagen på veckan, och idag är det dessutom löningsfredag! Då har man sen pengar till shopping i sthlm.

En kul grej. Swedbank ringde mig igår och ville erbjuda gratis rådgivning angående pensionssparande. Pensionssparande?! Jag har fan inte ens hunnit fylla 20 ännu! Näe fan, när de ringer och tycker att jag ska börja planera för slutet av mitt liv känner jag mig gammal. BLEH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0