TTFU!

Nue sitter vi hos DL på Dj och dricker ;) Har varit hos Linnea och kalasat, det var trevligt trevligt. Nu är man här med sina homies och dummar sig :D

Fredrix ska få gästblogga lite hos mig, varsegooo! ;)


Nu har vi tagit oss lite att dricka och har sååå trevligt, av någon anledning så mår vi bara bättre och bätte ;o
Jag och min Bromate dricker på med cider, fastän han är lite väl närgången...hmmmm....
Jaahaaaaja nu börjar det baaallaa uuuur! OMG!
Nu ha jag så dåligt på attt blogga så någon annan får ta över
 
Over 'n Out! // Fredrix


MjåååH, nu ska vi supa ner oss (mer än vi redan gjort iaf). Jag ska försöka få Fredrix under bordet, det går åt rätt håll iaf ;D

Skååål!

Kommentarer
Postat av: David

Kärlek kan aldrig bli överdriven, sluta nu =)

2009-02-08 @ 02:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0