Skärpning!

Ikväll blev det att fara på äventyr med Papi och Farbrur, mest handlade det dock bara om att vara ute i mörkret och frysa XD Nu hör jag hur Sis berättar för Linnea i telefon om mig och spegeln, *suck* ..

Annars så har jag bråkat som vanligt och bara jyrat på :) Lite skolarbete har jag faktiskt gjort också, ska skriva klart skiten snart! Just nu sitter jag mest och drömmer mig bort på ikea. Vill köpa ett skrivbord så jag har nånstans att sitta med datorn när vi inte är på vift, som det ser ut nu sitter jag med den på vårat "finbord" och det är en kortsiktig lösning. Har hittat min favorit MEN får lägga ut 1000 spänn för det och dessutom måste jag ju placera det i vårat vardagsrum, och där vet man aldrig hur länge det skulle klara sig. Jag är jävligt sugen dock.. Haha, dagens jävla i-landsproblem ^^,

Känner hur det kliar i fingrarna efter att köpa! Vill ha allt, allt, ALLT! Tur att man kan behärska sig själv iaf XD


Äsch, jag har fan större problem att fundera över än nått jävla skrivbord! Nu ska jag fan göra läxa så jag får det ur skallen tills imorgon och kan göra nå annat kul :)

Kommentarer
Postat av: Fredrix

Åååååh nu har jag också drömt om ett visst dum-spel! =D

2009-02-04 @ 12:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0