Youtube

Jag har vaknat till liv igen, bra timing man har då när klockan är över 22. Har roat mig med att låta Mami upptäcka youtube, och gissa vad vi såg på?


Mina idoler, Rääggers! (Y)

I sommar ska jag faan dunka Ronny och Ragge i mercan! Så jävla bra ;)

Var med om en lite ful upplevelse idag när jag var och jobbade. Skulle till matsalen och hämta en gubbe, och runt bordet i mitten av matsalen sitter ett gäng typer, allt från ung till gammal. Mitt ibland de ser jag en thaipojke som sitter och råstirrar på mig! Och då menar jag verkligen att han glor så ögonen håller på att ploppa ur skallen på honom. Jag slår ner blicken och går för att göra mitt jobb, men känner hela vägen hur dedär läskiga ögonen förföljer mig genom matsalen, vafaan alltså? Jag trodde inte det fanns thailändare här ens en gång, bara thailändskor importerade av gamla snuskgubbar. Usch, det känns fan obehagligt när man tänker tillbaka på det, går inte att beskriva den blicken alltså! Jag trodde jag skulle bli kidnappad, nedpackad i en låda och lastad på första bästa flyg. Jag vill inte bli exporterad till Thailand ... ;(


Varma mackor nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

STRiiiipes ;D Ronny och ragge <3

2009-02-17 @ 00:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0