Kyla!

Jajja, det blev Brekka OCH tvätta kläder, fyfan vad jag är bra. Är så draåtjävlahelvetesvinkallt ute så fick verkligen tvinga mig själv att gå utanför dörren, och nu sitter man ändå bara och fryser hela tiden :S


Varm O´boy så fort man kom till Brekka ofc, tyvärr var man ju tvungen fara hem också så värmen det gav försvann alltför fort ..

Nu äre snart sova som gäller. Känner nästan för att se film, men skulle bara somna till den ;) Fatta att det är en vecka sen jag fick sova ut, EN VECKA! Inte kommer det inträffa imorgon heller, men om de nu inte ringer och väcker mig på morgon igen så får jag iaf sova till 10. Det kallar jag faan sovmorgon nu, och den ska avnjutas!


Jag tål fan inte falska människor, och känner ni er träffade så har ni säkert anledning till det ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0