Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Fredrix. Utmaningen består i att man ska sova så länge som möjligt. Jag tror inte att detta är min grej riktigt, att hålla sig vaken längst är mer åt mitt håll. Därför fuskar jag, så har jag iaf en obetydligt liten chans att vinna (A) Självklart fuskar jag genom att hålla mig vaken lite längre än överenskommet (annars hade jag legat i sängen och sett film/sovit nu). Jag känner mig inte ens trött ännu, tack vare den där halva PKn man drack till hockeyn. Fatta att jag ändå höll på att somna till den?

Nu har jag alltså inplanerat en dusch (i brist på annat, att det sedan kan behövas hör inte alls till saken), läsning, en film och eventuellt sömn. Jag passar på att fucka tillbaka mitt dygn medan jag ändå är ledig.


Om de ringer och väcker mig klockan 7 imorrn lär jag ångra dehär, som faan ;)

Kommentarer
Postat av: Fredrix

haha men det vart inte att jobba så tidigt idag iallafall :P

Nu ska jag ut och köra skoter i sooolen! 8)

2009-02-24 @ 11:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0